meseguixes?

anirem escrivint lo que mos surtirà

17.3.06

la revició salarial

mira tu per on, que avui m'arriba la proposta de l'empresa, per a la revisió salarial del nou conveni. I resulta que pel bé de tots, és abaixar-me el salari a mi !!!!
Mira que té collons la cosa!!
Al conveni anterior, teniem l'IPC + 0,4% i per al nou, ens ofereixen sols el IPC.
Vaaaal, estem tots d'acord en que el 0,4%, no és gaire...vaja...que és una merdeta , pos sí. Ara per que tinc que renunciar jo al 0,4% ???????
Si volen reduïr costos, que anúliguen el conte al d'Angelina a les Cases!!!!!!
El conte de despeses per dinars, ho agrairà i els llangostins i bogavants del mediterrani...també!!
però que no en treguin el 0,4%, que ja és prou penos.

3 Comments:

  • At 6:45 p. m., Anonymous Anònim said…

    Totalment d'acord, l'únic però seria que si ens ha de defensar de l'empresa Rafel Adell (alias Camaron)als mensuals igual ens dividiex l'IPC per 2, ens treu 3 dies de vacances i ens fa aparcar al parking de camions, tot és clar pel bé comú, o dit d'una altra manera pel bé dels de fàbrica.

     
  • At 1:45 p. m., Anonymous Anònim said…

    Xeic, lo dels llagostins un 10, podrien formar una plataforma....
    Per exemple: "PRPDLMD"
    "Plataforma Reivindicativa Pels Drets del Llagosti a Morir amb Dignitat" es a dir, en dret a triar qui se t'ha de fotre... jo jo jo Hi haurien que pasarien gana

     
  • At 9:09 a. m., Anonymous Anònim said…

    GTI si que se que vol dir , pero IPC ? que es aixo?...

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home